Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

ΘΕΛΗΣΗ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ


hellraiser

Δεν μου απομεινε τιποτα αλλο

παρα μονο η θεληση να τους αντισταθω.

Στο χερι μου δεν κρατω πια το ξεροκομματο της υποταγης,

που μου πεταξαν αλαζονικα στα ποδια.

Τωρα στο χερι μου....

κρατω σφιχτα

το ξιφος της αντιστασης,το ξιφος του ανενδοτου αγωνα.

Μοιαζει στα ματια μου

ομοια πυρινη ρομφαια.

Το ιδιο πυρινη οπως η οργη

που συνταραζει την ψυχη μου.

Μπορει στα δικα τους κοντοφθαλμα κι επαρμενα ματια

να φαινομαι γυμνος,ανημπορος,μονος.

Ενας "τρελος" εναντια στους πολλους.

Ομως δεν ειμαι,

απο πισω μου ακολουθουν μυριαδες,

μυριαδες χερια,μυριαδες σπαθια.

Ενα ασυγκρατητο ποταμι οργης.

Νεκραναστημενοι ηρωες που διψανε για εκδικηση,

αγεννητες ψυχες που θελουν να πολεμησουν για το δικαιωμα

να ζησουν σε εναν καλυτερο κι ελευθερο κοσμο.

Αλλοιμονο σε αυτους που θα τολμησουν να σταθουν μπροστα μας.

Αλλοιμονο σε αυτους που υποτιμουν

οσους δεν εχουν να χασουν τιποτα αλλο εκτος απο την ελευθερια τους.
 
ksipnistere

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου