Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Μαρτυρίες και κατηγορώ για τις χθεσινές προβοκάτσιες


Μαρτυρίες και κατηγορώ για τις χθεσινές προβοκάτσιες
Δεν υπάρχει άνθρωπος σήμερα που να μην κατανοεί και να μην γνωρίζει λογικά ή διαισθητικά, πως η επίθεση στην τράπεζα χθες και ο άδικος χαμός τριών ανθρώπων οφείλονται σε εσκεμένη κίνηση προβοκατόρων που θέλησαν να στιγματίσουν με βία την ειρηνική συγκέντρωση χιλιάδων ανθρώπων έξω από την Βουλή των Ελλήνων. Η βία δεν προήλθε από τους διαδηλωτές απλούς αγανακτησμένους ανθρώπους- απλοί άνθρωποι δεν κουβαλάνε μολότωφ για το δίκιο τους- είναι φως φανάρι ποιοι και γιατί... Όπως είναι φανερός ο ρόλος των παγκόσμιων μέσων ενημέρωσης...

Άνθρωποι που ήταν στην πορεία μιλούν για επιθέσεις αγνώστων με πέτρες στους διαδηλωτές.

Η φίλη Φωτεινή Νεοφύτου που ήταν εκεί, σε μήνυμα της μου γράφει

Ημουν εξω απο την Βουλη, περιπου 2μμ. πολλοι διαδηλωτες φωναζαν συνθηματα, ηταν παρα πολυς κοσμος, και μετα καποιοι τυποι ηλθαν κι αρχισαν να πετανε κατι τετραγωνα μαρμαρακια. Οι ανθρωποι επιασαν καποιον απο αυτους, που πετουσε πετρες και του ειπαν να σταματηση. ΤΟΥ ΦΩΝΑΖΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗ ΒΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ. Έπιασα κ εγω εναν, μεσηλικας ηταν, εμοιαζε με Αλβανο και του ειπα "γιατι πετας πετρες"? Αυτος κατι μουρμουρισε και εφυγε τρεχωντας.
Μερικοι απο τους προβοκατορες φορουσαν μασκα οξυγονου. ΟΙ αστυνομικοι απηντησαν με δακρυγονα.
Αυτους τους προβοκατορες ειμαι σιγουρη οτι τους βαζουν για να διαλυουν τις ειρηνικες πορειες. Και μετα να τα ριχνουν στον Λαο, ενω οι ειρηνικοι διαδηλωτες προσπαθουσαν να σταματησουν αυτην την βιαιη συμπεριφορα απο μια μεριδα ισως πληρωμενων παλιανθρωπων. Εγινε μπροστα μου και καταλαβα τι παιζεται. Έτσι αρχισε να φευγη ο κοσμος, δεν μπορουσαμε να αναπνεουμε απο τα χημικα που εριχναν,οι αστυνομικοι.

Ο κοσμος φωναζε οτι σπανε τις τζαμαριες στα μαγαζια. Εγω προλαβα κ μπηκα σε ενα κτιριο, που δεν ηξερα τι ηταν, ενας φυλακας αστυνομικος εκει μου ειπε οτι ειναι το υπουργειο Εξωτερικων. Οι εξτρεμιστες τρεξαν να σπασουν την πορτα που ειχα μπη , στο υπουργειο, αλλα προλαβε και κατεβασε το ρολο ο αστυνομικος. Φυγαμε απο μια πλαγια πορτα μαζί με τους υπαλληλους του Υπουργειου.
Εφυγα προς το Κολωνακι που εχα αφηση το αυτοκινητο μου.

ΠΟΙΟΣ ΩΦΕΛΕΤΑΙ Κ ΠΟΙΟΣ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΒΑΚΑΤΣΙΕΣ????????

ΤΟ ΕΙΔΑ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ.
ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ
Πηγή: vickytoxotis.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου